fredag 10 december 2010

Julklappar i brunt!


Foto: It's a house

Åh vad jag älskar denna tid av pyssel och mys, just nu håller jag på att slå in julklappar och de första går alla i brunt och guld. Ett tips är att tänka ett steg längre än vanligt presentpapper, här har jag använt mig av juteväv och tapetsnuttar men man kan också använda t ex tyg eller tidningspapper. Etiketter kan man också göra av en mängd olika material trähjärtat från Panduro har jag "snutsat ner" med brun stämpeldyna och sedan stämplat på med mina magnetstämplar från Making Memories, detsamma har jag gjort med en vanlig klädnypa i trä. Eller varför inte använda en bit näver som ju är så supertrendigt just nu. Xmas bokstäverna, renarna och granarna kommer alla från EM i Umeå.

Nu väntar fredagsmys och IDOL final!

12 kommentarer:

  1. Superfint! Jag vill också pyssla nu <3

    SvaraRadera
  2. Vilka fina paket. Gillar när det är lite känsla bakom inslagningen.
    Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  3. Har du gjort dem ? Jättefina !!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  4. Superfint - jag gillar brunt och guld! :-)

    SvaraRadera
  5. Jättefina julklappar. Man skulle väl inte våga öppna dem alls. Så fina är de.

    SvaraRadera
  6. Jättefina paketer!!
    Att slå in personliga inslagningar är så snyggt.....

    Ha en mysig 3:e advent!
    Kjamis Cattis

    SvaraRadera
  7. FINT........Man blir pysselsugen :)

    missa inte

    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    Välkommen att vara med :)
    Håkan

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder och paket! Ett sådant där vackert paket skulle man väl knappt våga öppna om man fick.

    SvaraRadera
  9. Superfina paket! Härlig inspiration inför julens inslagning! Har släpat fram alla pysselådor och insett att årets julklappar blir efter devisen man tager vad man haver istället för att köpa nytt material! :) Då kanske jag kan minska på lagret lite! ;P
    Kramar

    SvaraRadera

Annonser: