lördag 18 december 2010

Julklappsetiketter att skriva ut!



Ja vill man inte pyssla ihop egna julklappsetiketter så finns det massor av fina att skriva ut, jag har samlat några av mina favoriter här med direktlänkar så du lätt kan printa ut dem. Allt helt gratis! Dessa supersöta fåglar från Lolly Chops laddar du ner här.

Vinterfigurerna från Raggedy Scrappin hittar du här.

Hos Sew mama sew finns dessa etiketter till dina hemgjorda presenter, de laddas ner här.

Dessa kommer från A Fanciful Twist och laddas ner här.

Dessa kommer från Inside a black apple och laddas ner här.

Dessa med roliga texter som "I made this, just so you know. So don't say anything mean about it." från Angry Chicken laddar du ner här.

De här stilrena från Delicious Magazine är perfekta till de ätbara klapparna och finns att ladda ner här.

7 kommentarer:

  1. Oj, vad många fina det fanns !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  2. Vilka fina - tack för tipset! :-)

    SvaraRadera
  3. Åh vad fina etiketter!! Ska genast kolla in länkarna ;)
    Ha en fortsatt trevlig söndagkväll... Själv ska jag baka lussebullar med kidsen nu!
    Kram och tack för en härlig blogg.
    /Anette

    SvaraRadera
  4. Oj vilket bra tips! Jag skrev ut allihopa igår och satt och pysslade hela kvällen!

    SvaraRadera
  5. Men ååå så fina, tack snälla för tipset, ska garanterat printa några av dessa till klapparna, gillar verkligen fåglarna!

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket för länkarna!!
    Visserligen är julen redan förbi nu, men jag ska spara länkarna för framtida behov :)

    SvaraRadera

Annonser: