torsdag 23 december 2010

Önskar er alla en riktigt god jul!

Jag vill önska alla er bloggläsare en riktigt riktigt god jul! Då vi precis som i fjol kommer att fira jul här hemma så har det varit en hel del att förbereda men nu är allt klart inför i morgon och jag kan känna lugnet och unna mig och gravidmagen ett härligt bad! Årets julgran är ganska lik förra årets förutom att vi har kompletterat med fler röda kulor och att lilla T har hjälpt till med dekorationen vilket gjort att de understa grenarna är fullproppade och helt osymetriskt dekorerade =)

Julkramar på er alla!

10 kommentarer:

  1. Julkram till dig med, ha en riktigt fin julafton:)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Urfin julgran och ursnygga paket måste jag säga, helt i min smak, som vanligt hemma hos er :) Önskar er en riktigt MYSIG och GOD JUL! Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Jag gillar misteln i bakgrunden. Jag ska definitivt ge Eric en puss under den på juldagen. Har alltid velat kyssas under en mistel men har som aldrig funnits någon tillfälle. Förresten på tal om juldagen, vilken tid önskar ni att vi kommer?

    Fin julgran, och jag tycker att den blir extra fin när den inte är "perfekt". Hoppas ni får en fin julafton och hälsa med er. Kram från syster.

    SvaraRadera
  4. Finfin gran ni har och God Jul önskar

    SvaraRadera
  5. Här har är granen tom den understa delen pga kattunge...! Osymmetrisk är den också eftersom barnen har pyntat, men det gör inget! Huvudsaken är att de tycker att den är fin! Och jag har ju i alla fall valt själva granen...!
    Urfint pepparkakshus förresten!
    Ha det så bra i helgen!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar gran ni har. God Jul på er och ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar och maffig julgran!

    SvaraRadera
  8. Vilken underbar och maffig julgran!

    SvaraRadera
  9. Hvor er det da et smukt julebord.

    Rigtig godt ntyår.

    SvaraRadera

Annonser: