onsdag 29 december 2010

Underbar barnrumstapet!


I senaste numret av Family Living hittade jag en helt underbar barnrumstapet från Mr Perswall. Den föreställer världskartan i olika härliga retromönster med vissa städer, landmärken och djur utmärkta, helt underbar är den och ska få flytta in i skruttans rum så småningom! Den heter Whole wide world och tillhör kollektionen Hide & seek, priset ligger på 1910kr och den mäter 265x270cm vill man ha den i andra mått kostar den 299kr/kvadraten.
Jag kom förresten på att jag glömt att visa den fina julstrumpan som tidningen låg i och som min mamma stickat åt lilla T. Att vakna till en julstrumpa fylld med tidningar, godis, paket och frukt är en underbar start på julaftonen tycker jag! Men nu är julen över för i år så det här får bli sista julinlägget för den här gången.

3 kommentarer:

  1. Både fin strumpa och tapet :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt år! *•♥♫˙·٠•●♥ ღ•*

    Ha ett härligt slut på året, så ses vi nästa år igen!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Annonser: