tisdag 20 september 2011

Mokkasin!



Jag har fått en ny favvis shop! Idag öppnade nämligen Little Cute Mokkasin som är en alldeles nykläckt webshop. Sofia som ligger bakom är supersuperduktig både på att styla och att att fota och har fyllt shoppen med helt underbara saker som jag bara inte kan låta bli att bli glad utav! 


Eller vad sägs om dessa underbara retroleksaker i plåt?


Jag ska definitivt klicka hem den svarta målarboken, love it! Och har du missat Sofias blogg Mokkasin så klicka dig för allt i världen dig dit på en gång! Bums! Nej nu ska jag ta och kurera mig med en kopp te gjord på färsk ingefära och honung, jag har nämligen åkt på en riktig dunderförkylning! 

Än finns tid kvar att vara med och tävla om stringhyllan, klicka här för att komma till tävlingen!

1 kommentar:

Annonser: