torsdag 18 oktober 2012

Från A till F

Kudde H&M Home

På mitt jobb som lärare ställs jag inför den inte alltid så lätta uppgiften att betygssätta mina elever. Men vad jag med lätthet kan konstatera är att det blir ett stort fett F för mig vad gäller att komma i säng i tid. Varför ska det vara så himla svårt? Varje dag tänker jag att i kväll ska jag gå och lägga mig i tid men så dyker det upp ett par måsten och minst lika många jag vill och plötsligt har klockan passerat midnatt. Igen.

Ett F till mig alltså men finfint betyg till H&M Home som har riktigt mycket snyggt nu!

4 kommentarer:

  1. Jag är precis likadan. Kanske har det med tystnaden att göra? När resten av familjen sover har man tid för sig själv och alla de små projekt som man så gärna vill göra. Bara en liiiiiten stund till ;)

    /Cecilia

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin kudde och plåtasken måste jag bara ha!
    Tack för en fin blogg och trevlig helg!
    Anna

    SvaraRadera
  3. Finfin kudde:)
    Kram från victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera

Annonser: