torsdag 29 november 2012

Tips till väggarna!



Medan min nyaste artikel till Umeåguiden med temat På Väggarna precis hittat ut till Umeåborna (klicka på bilden för att se artikeln i full storlek) så sitter jag med deadline till nästa nummer. Ovant för en bloggare med dessa pressläggningstider, men roligt är det! Så fort jag är klar med artikeln ska jag förbereda det sista inför adventskalenderstarten på lördag. Helt galet att det snart är december!

Adventskalenderns uppstartstävling med en stringhylla i potten håller öppen till i morgon kväll kl 00.00 så in och tävla här om ni inte redan gjort det!

6 kommentarer:

  1. Vilket grymt bra tips att fota rummen hemma för att få en annan syn på dem! Det har jag aldrig varken tänkt på eller provat, men det kommer att bli min nya grej känner jag! Det är ju precis som du skriver lätt att bli hemmablind och också lätt att ha en känsla av att en vägg är tråkig eller att man inte trivs i en viss del av huset, men det går lixom inte att sätta fingret på vad det är som behöver göras. Tusen tack för detta och alla andra tips och ideer. Ha en fin första advent! /Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh va roligt att höra Carina! Jag upptäckte detta när jag började blogga och det har hjälpt mig jättemycket!

      Önskar dig en riktigt skön 1:a advent!

      Radera
  2. Tack för superbra tips! Idag har jag fotat min hall som jag aldrig lyckats få till trots att vi bott i vårt radhus i snart 8år och precis som du säger så såg jag helt plötsligt hallen med nya ögon och fick flera nya idéer! Så stort tack för det! Ser fram emot adventskalendern i morgon också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, va roligt! Hallar är verkligen inte helt lätta att få till, man vill ju att det ska kännas harmoniskt och välkomnande, vara praktiskt och inte att förglömma så måste hallen kunna svälja massor av prylar. Hoppas att det lossnar för dig/er nu och att ni får till hallen!

      Radera
  3. Hej Karolina!
    Vi har precis beställt ny säng som kommer nu nästa vecka. En ljusgrå Stjärnbädden diamant. Undrar ifall du har några bra tips på sängbord? Tack för en grym blogg :) /Fia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va skönt med nya sängar! Självklart har jag det. De allra snyggaste sängborden, tycker jag, är när man använder annat än just bord, skulle kunna göra ett inlägg om det om du vill!?

      Radera

Annonser: